Опис

– Сприяння підвищенню об’єму продаж і прибутку шляхом послідовного дотримання стандартів якості, культури обслуговування і санітарних норм.
– Забезпечення дотримання всіх організаційних і робочих інструкцій, положень, прийнятих в ресторані.
– Чітке дотримання касової дисципліни, форм і строків звітності.
– Розробка програм навчання персоналу ресторану.
– Контроль санітарного стану в ресторані, суворе виконання вимог Держпродспоживслужба.
– Затвердження платіжних відомостей на зарплатню співробітникам.
– Постійне спілкування з гостями ресторану, направлене на отримання інформації про якість обслуговування і приготування блюд, для збільшення продаж і виручки.
– Контроль проведення інвентаризацій та їх аналіз.
– Контроль за касовою дисципліною.
– Організація безпечних умов праці і контроль за виконання співробітниками правил технічної безпеки.
– Замовлення обладнання та продуктів.
– Контроль своєчасного проходження співробітниками медичного огляду і здавання аналізів.
– Стійка орієнтація на організацію відмінних ресторанних послуг для гостей ресторану.
– Удосконалення планової та облікової документації.
– Облік витрат виробництва та обігу, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції (виконання робіт і послуг), результатів господарської діяльності.
– Складання звітних калькуляцій собівартості готової продукції (виконання робіт, послуг).
– Забезпечення раціонального та економного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів зниження собівартості продукції (послуг), запобігання втрат.
– Підготовка даних для складання балансу та оперативних зведених звітів про доходи та витрати коштів на виробництво продукції, про використання прибутку.
– Інформування власників про недоліки в роботі, прийняття заходів щодо їх ліквідації.
– Постійне підвищення свого професійного рівня.
– Складати розклад роботи персоналу ресторану та щоденно контролювати кількість відпрацьованих годин.
– Інформувати співробітників про нововведення всередині ресторану та про новини Компанії.
– Організовувати та контролювати проведення генерального прибирання в ресторані.
– Контролювати наявність необхідного обладнання, інвентарю, витратних матеріалів в ресторані та їх технічний стан.
– Контролювати дотримання правил і норм охорони праці, техніки безпеки праці, протипожежної безпеки, санітарних вимог і правил особової гігієни, виробничої та трудової дисципліни.
– Щоденний контроль за раціональним використанням сировини, якістю готової продукції, правилами подання страв, строком їх реалізації.
– Контроль за зовнішнім оформленням та смаковими якостями страв, що реалізуються.
– Контроль зберігання сировини, полу фабрикатів та готової продукції, контроль за дотриманням товарного сусідства (строки та умови зберігання, температурний режим зберігання, строки та умови заморожування).
– Збереження собівартості готових страв та можливе зниження, в встановлених межах, з врахуванням обороту.

Освіта

КНТЕУ КНТЕІ

з 09.2005 по 05.2009 Фінанси

Чернівецький державний технікум технології виробництва та економіки

з 09.2002 по 06.2005 Фінанси

Школа №32

з 09.1994 по 06.2002 Школяр

Experience

Ozyornoe

з 09.2014 по 06.2019 Куруючим комплексом

Ресторан "Portofino" Одесса

з 05.2014 по 09.2014 Офіціант

ГРК AllureInn

з 10.2013 по 04.2014 Адміністратор ресторану

Ресторан Portofino Одесса

з 04.2013 по 09.2013 Офіціант

Ресторан "Козачок" (Буковель)

з 10.2011 по 03.2013 Адміністратор ресторану

ГРК "Барон Гартенберг"

з 03.2011 по 10.2011 Керуючий комплексом

Ресторан "Козачок" (Буковель)

з 12.2010 по 03.2011 Адміністратор ресторану

Розважальний комплекс "Egoist"

з 08.2009 по 10.2010 Адміністратор комплексу

ГРК " Графська Садиба

з 02.2009 по 10.2010 Адміністратор ресторану

Ресторан "Квінто"

з 12.2008 по 02.2009 Кальянщик

Розважальний комплекс "Gran Pri"

з 05.2008 по 12.2008 Адміністратор комплексу

Ресторан "Суши-студия"

з 01.2007 по 05.2008 Офіціант

Державна прикордонна служба України

з 10.2005 по 10.2006 Рядовий

Диско клуб "Реактор

з 08.2003 по 09.2005 Офіціант